The truth is worth it
Als je ook maar één ding doet vandaag, laat het dan dit filmpje kijken zijn. Van begin tot eind, en liefst meerdere keren. Het laat zien wat een onwaarschijnlijk moeilijke maar belangrijke taak nieuwsmedia - zouden moeten - hebben: de waarheid achterhalen. De waarheid vertellen. Want, zoals The New York Times - deze tweevoudig winnaar van de Pullitzer price, zelf al zegt:
The truth doesn’t report itself.
En eerlijk: ze kunnen het zelf veel beter vertellen dan wij!
Bij The New York Times geloven ze dat hun lezers recht hebben op de waarheid. Het is een kwestie van mensen serieus nemen en hun vertrouwen niet schenden, om op zoek te blijven naar de waarheid. Ook als dat moeite kost.
The truth takes perseverance
The truth is worth it
Het wordt niet méér wijsgeer dan dit! The New York Times is dé expert op het gebied van de waarheid. Altijd verder, dieper, grondiger dan hun concurrenten. Hun journalisten krijgen daarom alle mogelijke middelen en ruimte om onafhankelijke en diepgaande rapportages te maken. Alles om voldoende context aan hun lezers te bieden. En zo is - zoals het hoort in een merk dat klopt - niet alleen de werkwijze en communicatie in lijn met de wijsgeer, maar ook de cultuur. En het type klantrelatie. The New York Times laat lezers meedenken en meedoen. Want de waarheid gaat niet alleen over verleden en heden. Hoe zou de wereld er uit kunnen zien? Samen in debat gaan en discussiëren wat haalbaar en wenselijk is. Een omgeving bieden waarin dit kan, bouwen aan een zinvolle toekomst, dát is wat ze creëren.
The New York Times begrijpt wat onze klanten ook al lang weten: als je je merk creëert vanuit één of twee archetypen én zorgt voor alignment in alles wat je denkt, doet en communiceert, is je aantrekkingskracht magnetisch. Maar let op: dat moeten die archetypen wel kloppen.
Wil jij weten hoe je dat doet? Begin eens met het doen van onze Native Brand test. Heb je die al gedaan en herken je de wijsgeer als dominant in je merk? Met onze Toolkit voor een merk dat klopt | wijsgeer editie zet je snel én gedegen de eerste stappen op weg naar jouw merk dat klopt.