Native Brand programma

jouw Merk Dat Klopt ontdekken en waarmaken

12

oerkarakters als vertrekpunt voor een merk met karakter, dat moeiteloos raakt

3

heel verschillende manieren om jouw kloppende merk te ontdekken en waarmaken

>1000 uur

research gebundeld in archetypische woorden, beelden, verhalen, overtuigingen en beloften

Dat kan op drie manieren

Van intensief 1:1 tot zelfstudie. Alleen, met Francien of toch in een groep? Het Native Brand programma sluit aan bij de manier waarop jij het beste tot inzichten komt. En bij je budget.

1:1 met Francien

Het originele programma, exclusief en diepgaand. Twaalf intensiev e gesprekken, een extra paar ogen in je merk. Dit programma is maatwerk en slechts beperkt beschikbaar. Deelname alleen mogelijk na uitgebreide intake. 


Je kiest zelf of je aan het einde van de gesprekken jouw eigen, unieke Strategie voor Een Merk Dat Klopt wil ontvangen.

8500 of 12500 euro 

Groepsprogramma

Samen met andere ondernemers werken aan jouw merk dat klopt. Ieder jaar starten drie tribes met maximaal zeven ondernemers voor de reis van hun leven. Op weg naar inzichten en helderheid, naar de essentie van hun merk.


Francien is jullie reisleider, en brengt je langs prachtige vergezichten. Jullie zijn elkaars reisgenoot en spiegel.

3950 euro

Zelfstudie (online)

Waar en wanneer je maar wilt werken aan Een Merk Dat Klopt. Op eigen tempo. Of je dat nu tussen de bedrijven door doet of tijdens een workaction of in between opdrachten. Misschien wil je er wel je vakantie voor gebruiken?


Alle inhoud van het originele 1:1 programma is ook online beschikbaar. Kies jij 1, 2 of 3 archetypen?

vanaf 1150 euro

Een Merk Dat Klopt tribe

De afgelopen jaren werkten meer dan honderd ondernemers en leiders van maatschappelijke organisaties aan Een Merk Dat Klopt. Dat is een kwestie van ontdekken én waarmaken. Van begrijpen waarom jij met jouw merk je ideale klant moeiteloos raakt, tot steeds opnieuw kiezen voor wat klopt. Zo simpel is het. En toch is het niet altijd makkelijk. 


Gelukkig hoeven we het niet allemaal alleen te doen. Ondernemers met Een Merk Dat Klopt begrijpen elkaar, ze spreken dezelfde taal. Wij organiseren voor 'de tribe' inspirerende events, kampvuuravonden en waarmakerijen. En (bijna) iedere maand een online masterclass. Als je kiest voor Een Merk Dat Klopt, maak je als vanzelf een jaar lang deel uit van de tribe.