In Een Merk Dat Klopt is alignement tussen alles wat je denkt, doet en zegt. Van je woordgebruik tot je werkwijze, van je promotie tot je pricing. En alles daartussen. Dat gaat niet over perfectie, maar wel over authenticiteit. Het klopt, en dat voelen mensen. Je kiest ermee voor leiderschap: over steeds opnieuw kiezen voor wat klopt. En voor zichtbaarheid: raken in een wereld waarin niet informatie maar tijd en aandacht schaars zijn.
Het kan dus. Je manier van werken, je communicatie en alle andere onderdelen van je merk in lijn brengen met wie je bent. Meer van jezelf laten zien in je merk. Het kan, en heeft drie effecten. Het zorgt ervoor dat de juiste mensen - klanten, medewerkers en samenwerkingspartners - zich tot jouw merk aangetrokken voelen, intuïtief weten dat ze met jou willen werken. Omdat jij - het tweede effect - ze raakt. Moeiteloos, omdat je werkt en communiceert met energie, je zin- en betekenisgeving ervaart en heel goed weet wie je bent en wat je te brengen hebt. Je merk is uniek en onderscheidend, en roept een ander gevoel op dan alle anderen. Waardoor je opvalt. Het derde effect.