De buurjongen in je merk omarmen

30 september 2021

Nog even over die buurjongen, he?

Je weet wel, die vriendelijke, no-nonsense kerel bij wie we altijd terecht kunnen voor een kopje suiker? Die in willekeurig welke highschoolmovie overklast lijkt te worden door de stoere sporters en rebellen, maar die (spoiler alert) aan het eind van de film natuurlijk toch eindigt met het mooiste meisje van de klas...

Die buurjongen in je merk heeft hetzelfde effect. Misschien laten we ons soms verleiden door de grootspraak van helden en heersers, of door de avontuurlijke belofte van ontdekkingsreizigers en rebellen. Maar stiekem weten we heus wel dat we uiteindelijk jou willen.

Wat jou te doen staat? Je vriendelijke, hardwerkende zelf blijven. Vertrouwen houden. Dondersgoed begrijpen wat het geheim van jouw aantrekkingskracht is. Én zorgen dat je zichtbaar bent op een manier die klopt voor jou. Zonder poeha. Het kan echt!

De eerste stap nu al zetten? Speciaal voor de maand van de buurjongen ontwikkelden wij een all-buurjongen-edition van onze Toolkit voor een merk dat klopt. In deze Toolkit vind je:

1. Native Brand whitepaper | buurjongen
Onze Native Brand whitepapers zijn - oké, wel heel chique - spiekbriefjes voor iedere ondernemer die zijn merk karakter wil geven. Stap met deze rijk vormgegeven whitepaper in de wereld van de buurjongen en begrijp hoe je alignement aanbrengt tussen de binnenkant en de buitenkant van je merk.

2. Clarity Code werkboek
Het gaat in jouw merk natuurlijk niet om de buurjongen, maar om jou. Het geheim van je aantrekkingskracht ligt in dat wat zo vanzelfsprekend voor je is dat je het niet (meer) opmerkt. In het onbewuste en impliciete. Ons Clarity Code werkboek leidt je langs zeven perspectieven naar helderheid en inzichten in de diepere lagen van je merk. En naar het antwoord op de vraag: hoe klopt jouw merk?

3. Factsheet verlangens en vermogens | buurjongen
In de diepere lagen van je merk ontdek je impliciete verlangens en onbewuste vermogens. Het is het speelveld van de archetypen. Jouw verlangens en vermogens zijn - hoe uniek je ook bent als mens - archetypisch. Net als je aantrekkingskracht.

4. Anders Kijken magazine | thema 001 Mensen en merken
We leven in een tijd en wereld waarin typische buurjongenwaarden langzaam vanuit de onderstroom boven komen. Menselijkheid, verbinding, echtheid en aandacht. Dat soort dingen. In dit themanummer van ons Anders Kijken magazine nemen we je mee in wat er aan de hand is. Een hart onder de riem én must-read voor elke buurjongen!


De toolkit bestaat uit vier prachtig vormgegeven, hoge resolutie documenten. Je kunt ze digitaal gebruiken, maar ook printen en in werken (of boven je bed, eh, bureau hangen natuurlijk). Normale prijs: 79 euro. In september, de maand van de buurjongen, betaal je slechts 59 euro. Bekijk en bestel de Toolkit vandaag nog.

#eenmerkdatklopt
#maandvandebuurjongen

Reactie plaatsen