What if today was the perfect day
20 juli 2021 

What if today was the perfect day

Stel je voor, hè? Dat vandaag de perfecte dag is? Dat je niet te laat bent omdat je het gisteren niet deed? En wachten tot morgen gewoonweg (een) zonde zou zijn? Dat vandaag - precies hier en nu -het juiste moment is om gewoon te zijn wie je bent?

Zou je iets anders doen? Iemand anders zijn? Iets meer van dit of juist iets minder van dat? Hoe klein ook, wat zou dat zijn?

Sta maar even goed stil bij het antwoord. Want precies dáárin zit het geheim van jouw aantrekkingskracht. Precies daarin liggen de antwoorden die je nodig hebt voor een merk dat klopt. Ze liggen verborgen in de diepere lagen van je business. In het onbewuste en impliciete. In je blinde vlek.

Deze zomer is helpen wij je aan helderheid. We noemen deze zomer Zinvolle Zomer. En dat heeft een reden.

De zomer van 2021 is voor veel ondernemers een bijzondere zomer. We staan - opnieuw - op een kruispunt. Er is de afgelopen anderhalf jaar veel gebeurd en veel van ons gevraagd. Het was schakelen, meebewegen en ontwikkelen. Creatief en dapper zijn. Volhouden en vertrouwen. Er was een tijd vóór corona. Lang geleden. Er komt een tijd ná corona. Niemand weet wanneer. Intussen ondernemen we al bijna anderhalf jaar 'in de tussentijd'. 

De tussentijd is voor ons antropologen bijzonder interessant. Niets is meer zoals het was en we weten ook nog niet hoe het straks zal zijn. Het is een tijd waarin we opnieuw bepalen wat we goed, fout, mooi, lelijk, waar en niet waar vinden. De ideale tijd dus ook voor ondernemers om te (her)bepalen wat klopt. Om anders te kijken, verder te kijken.

Hoe groot het momentum is, bleek wel uit de Native Brand class die wij maandelijks organiseren voor ondernemers met een merk dat klopt. We stonden stil bij wat corona ons kostte en bracht. En hoe we kijken naar de periode na de zomer. Wat gaan we anders doen? Het antwoord was unaniem: zonder terughoudendheid nóg meer mezelf zijn.

Maak jij van deze zomer een Zinvolle Zomer? Doe bijvoorbeeld mee met onze Native Brand discovery: in 1,5 uur van 'doen wat hoort' naar een merk dat klopt. Meer info en aanmelden: eenmerkdatklopt.nl/native-brand-discovery

#eenmerkdatklopt

Over de schrijver
Francien van Eersel is TR-IBU's founder and owner.
Reactie plaatsen