Toolkits

voor een merk dat klopt

Ontdek ze allemaal

Het geheim van jouw aantrekkingskracht

Het geheim van jouw aantrekkingskracht ligt verborgen in de diepere lagen van je merk. In het onbewuste en impliciete van wat je denkt, doet en zegt.


Er is maar één 'probleem'. Dat onbewuste en impliciete? Dat is jouw blinde vlek. Dat zijn de dingen die jij zó vanzelfsprekend vindt dat je ze niet (meer) opmerkt. En dus ook niet MERKbaar maakt. 


En toch kan het. Juist dat het uitgangspunt maken van je merk. Daarvoor heb je de diepere lagen van je merk te verkennen. En dat is nu wel heel eenvoudig, met onze Toolkits voor een merk dat klopt. 





Highlights

Onze vier beste tools, gebundeld in één kit. Om jou te helpen de diepere lagen van je merk te verkennen. 
Met tal van uitdagende opdrachten, prikkelende verhalen en inspirerende voorbeelden van kloppende merken. 
Twaalf verschillende toolkits, voor elk archetype één. Laat je meevoeren in de wereld en belevingswereld van jouw dominante archetypen.

De inhoud van de Toolkit

Clarity Code werkboek | zeven verhelderende perspectieven voor een merk dat klopt

ter waarde van €67

In dit zorgvuldig opgebouwde werkboek duik je aan de hand van zeven perspectieven de diepere lagen van je merk in. Daar - in het onderbewuste en impliciete - ontdek je hoe jij je klanten raakt. Die helderheid zorgt ervoor dat je je natuurlijke aantrekkingskracht - bewust en expliciet - kunt vertalen in een merk dat klopt. Jouw aantrekkingskracht geheim? Niet langer! 

Anders Kijken magazine | themanummer #001 Mensen en merken

ter waarde van €17
We zijn gaan geloven dat mensen en merken twee heel verschillende dingen zijn. Dat business gaat over ratio. Niets is minder waar, en de roep naar meer menselijkheid is groot. Wat een geluk voor ondernemers zoals jij. Want dit is wat álle grote trendbureaus ons vertellen...  Onze Anders Kijken magazines zijn nog niet eens formeel gelanceerd. Maar jij hebt ons eerste nummer hier al te pakken!

Native Brand whitepaper van jouw dominante archetype

ter waarde van €19

We hebben er in totaal twaalf, voor elk archetype één. In elke Toolkit zit een andere Native Brand whitepaper. Deze whitepapers zijn - oké, wel hele chique - spiekbriefjes voor een merk dat klopt. Dompel je onder in de wereld en belevingswereld van jouw archetype. Laat je inspireren met kloppende kleuren, beelden, vormen, woorden, verhaallijnen, marketingadviezen en voorbeelden van merken die kloppen. 

Factsheet verlangens en vermogens van jouw archetype

ter waarde van €6
Wist je dat elke archetype zo zijn eigen set verlangens heeft? En dat deze verlangens (je eigen pad volgen, erbij horen, begrijpen hoe de wereld werkt, impact maken, genieten - dat soort dingen) op hun beurt ook weer bepalend zijn voor je vermogens? Dus voor je grootste talenten, gaven en kwaliteiten. Het klinkt logisch, en dat is het ook. In deze factsheet vind je de verlangens en vermogens van jouw dominante archetype. 

ter waarde van €109 

als complete Toolkit slechts voor 79 euro
(en in 'de maand van' zelfs maar 59 euro)

De twaalf Toolkits voor een merk dat klopt

Onschuldige

Toolkit voor een merk dat klopt

€ 79,-
€ 300,-

Buurjongen

Toolkit voor een merk dat klopt

€ 300,-

Held

Toolkit voor een merk dat klopt

€ 300,-

Zorgzame

Toolkit voor een merk dat klopt

€ 300,-

Ontdekkingsreiziger

Toolkit voor een merk dat klopt

€ 300,-

Minnaar

Toolkit voor een merk dat klopt

€ 300,-

Rebel

Toolkit voor een merk dat klopt

€ 300,-

Creator

Toolkit voor een merk dat klopt

€ 300,-

Heerser

Toolkit voor een merk dat klopt

€ 300,-

Magiër

Toolkit voor een merk dat klopt

€ 300,-

Wijsgeer

Toolkit voor een merk dat klopt

€ 300,-

Clown

Toolkit voor een merk dat klopt

€ 300,-