Traditiegetrouw lopen projecten hier altijd een beetje uit de hand. Zo ook deze. Want man, wat gaat er deze zomer veel gebeuren bij TR-IBU | Native Branding. Onze Zinvolle Zomer, barstensvol inspiratie, verhalen, tools en meetings om je hart op te halen en op ontdekkingsreis te gaan in je merk. Wij doen er alles aan om jou te helpen met een merk dat klopt.
Het is BIJNA KLAAR om te laten zien. Je weet wel, er gewoon teveel in willen stoppen. Iets met uit de hand lopen en zo.
Niks missen? Volg #eenmerkdatklopt.
---
Het is 21 juni. De langste dag. De start van een zomer die in vele opzichten een bijzondere zal zijn. Voor ondernemers gloort het einde van het tijdperk waarin we - ieder op zijn eigen manier - dealden met een coronacrisis. Natuurlijk, we zijn er nog niet. Maar we durven voorzichtig te geloven dat het einde in zicht is. Weer vooruit te kijken, te dromen. Misschien gaan we zelfs weer op reis.
Wij houden wel van die momenten waarop het oude er niet meer is, maar het nieuwe ook nog niet. De tussentijd. Het zijn zinvolle momenten die vaak gepaard gaan met betekenisvolle vragen. Wat is nu eigenlijk de bedoeling? Als we stoppen met óverleven, is er ruimte om ons af te vragen hoe we willen léven. Of willen ondernemen, in ons geval.
Daarom is deze zomer de Zinvolle Zomer bij TR-IBU | Native Branding. Barstensvol inspiratie, verhalen, kennis én tools om anders te kijken naar jezelf en te werken aan een merk dat klopt. Want dat is wat wij doen. Het is ónze bedoeling. Wil jij deze zomer - in ontspanning - zinvol besteden? Op heeeeeeeel korte termijn laten we zien wat je allemaal kunt doen. Beloofd!
Niks missen? Volg #eenmerkdatklopt en ga deze zomer met ons op ontdekkingsreis in jouw merk. Het gaat life changing worden. Want the real voyage of discovery is not seeing new landscapes, but having new eyes (Marcel Proust).