Native Brand groepsprogramma

samen met andere ondernemers werken aan jouw merk dat klopt

Komende groepsprogramma's


12

intensieve, inspirerende ondernemersthema's boordevol achtergronden en opdrachten

ontelbare 

wetenschappelijke inzichten en principes uit de psychologie en antropologie

9,3

het cijfer dat wij krijgen van ondernemers in het groepsprogramma

"Branding én persoonlijke ontwikkeling"

In 2021 ontdekten we een nieuwe ster aan ons firmament. Het Native Brand groepsprogramma. We hadden er hoge verwachtingen van, en dat bleek terecht. 

Inmiddels vertrokken drie tribes voor een onvergetelijke reis naar de diepere lagen van hun business. Het was magisch mooi! De reacties en evaluaties van eerdere tribes maken ons verlegen. 

Bij het afsluitende kampvuurdiner sprak een deelnemer: "Dit programma gaat over branding, maar eigenlijk is het een manier om te werken aan je persoonlijke ontwikkeling als ondernemer. Mijn merk klopt nu omdat ik weet wie ik ben."

Zo is het. En dat is maar goed ook, want álle trendbureaus vertellen het inmiddels: er is alleen nog toekomst voor menselijke merken. 

Ben jij dit?

Je bent ondernemer en - eerlijk is eerlijk - het gaat prima met je bedrijf. Je weet dat je goed bent in wat je doet. Maar toch. Iets in je zegt je dat er meer is. Meer potentie die benut kan worden. Meer van jou dat zichtbaar, voelbaar, merkbaar mag zijn. 

Er is iets wat JIJ doet wat alleen JIJ kan op JOUW manier. Jouw rode draad. Je voelt het, je weet het, maar benoemen wát dat dan is..?

Je hebt het heus wel geprobeerd. Het vast te pakken. In woorden te vangen, in een unieke werkwijze of jouw eigen concept. Maar steeds loop je vast. Of - nog erger - kom je terecht in clichés. 

We hebben twee geruststellingen voor je. 

Twee geruststellingen

Het ligt niet aan jou. Niets is zo lastig als je eigen essentie onder woorden brengen. Het geheim van onze aantrekkingskracht ligt verborgen in dat wat zo vanzelfsprekend voor ons is dat we het niet opmerken. In onze blinde vlek. 
Het kan wél! Helderheid krijgen in de diepere lagen van je merk. Bewust en expliciet maken wat onbewust en impliciet is. Niet langer doen wat hoort, maar werken vanuit een merk dat klopt. 

Er is dus geen reden meer om te wachten. Waarom zou je? Als je kunt ondernemen mét helderheid.

Of zoals Sam dat verwoordt: 

Ondernemen is zoveel makkelijker en leuker met Een Merk Dat Klopt. Wij hebben gewoon geen grote vraagstukken meer. We weten wie we zijn en ondernemen vanuit onze essentie. Het klopt! Onbeschrijfelijk, dat gevoel. Er gebeurt iets magisch met Francien als je haar in het midden van alles durft te zetten. Mijn tip? Doe mee. Wees open en eerlijk. Pak haar hand en laat je vooral meevoeren want eigenlijk is het jouw weg naar binnen. 

Sam - Common Heroes
Video Aspect Ratio: 16:9

Slechts zeven ondernemers per tribe

Komende groepsprogramma's

Dit voorjaar...

Het was even stil. Er moesten boeken geschreven worden. Maar eindelijk is het zover: het groepsprogramma is terug van weggeweest! Het meest intensieve én impactvolle programma ooit gemaakt. Een ideale mix tussen online en offline. De data van tribe #4 zijn bekend! Wil je er zeker van zijn dat je in juni 2023 kunt meedoen? Meld je dan direct aan.

Tribe #4 (juni 2023)

Livedag #1: 9.00 - 13.00 uur (omgeving Utrecht)
maandag 5 juni

Online sessie: 9.00 - 11.30 uur (via Zoom)
donderdag 8 juni

Online sessie: 9.00 - 11.30 uur (via Zoom)
maandag 12 juni

Online sessie: 9.00 - 11.30 uur (via Zoom)
donderdag 15 juni

Livedag #2: 9.00 - 13.00 uur (omgeving Utrecht)
maandag 19 juni

Online sessie: 9.00 - 11.30 uur (via Zoom)

donderdag 22 juni

Online sessie: 9.00 - 11.30 uur (via Zoom)
donderdag 26 juni

Online sessie: 9.00 - 11.30 uur (via Zoom)
donderdag 29 juni

Livedag #3: 16.00 - 21.00 uur (inclusief kampvuurdiner!)
vrijdag 30 juni

Native Brand impactgesprek (1:1 met Francien)
in week 27

Komend najaar... 

In november 2023 gaat tribe #5 op reis. De precieze data moeten nog worden geprikt. Wil je als eerste op de hoogte zijn van de ins en outs? Stuur dan even een mailtje naar info@eenmerkdatklopt.nl.

Join us

In de afgelopen jaren - sinds 2017 - ontdekten al heel veel ondernemers hoe zij een merk creëren dat in lijn is met wie zij zijn. Het is een prachtig netwerk van van visionaire ondernemers, die begrijpen dat er in de toekomst alleen nog maar plek is voor échte, menselijk merken. 


Voor het komende groepsprogramma staat weer een mooie groep klaar. Ondernemers met een verhaal dat verteld mag worden, net als jij. Door deel te nemen aan een tribe omring je je met toffe ondernemers. Je gaat– individueel maar toch samen – op zoek naar helderheid, het geheim van je aantrekkingskracht en jouw strategie voor Een Merk Dat Klopt.


Natuurlijk is Francien er, als jullie gids en mentor. Zij neemt jullie mee in de wondere wereld van Native Brandiing en helpt je ontdekken wat klopt voor jou. Maar we gebruiken ook de kracht van de groep én bouwen samen een prachtig netwerk op. Jouw tribe. Misschien wel for life.

Twaalf ondernemersthema's

Thema #1

Business,
a love story

Na een eerste kennismaking duiken we meteen de diepte in. Wat heeft business van doen met liefde? Alles! Maar weet jij eigenlijk waarom je klanten jou aantrekkelijk vinden en zelfs van je houden? Je ontdekt het vandaag!

Thema #2

Het verhaal
van je leven

We pakken meteen door. Wie jij bent als ondernemer en wat je verhaal is, bepaalt voor een groot deel je merk. Tijd om op reis te gaan in je eigen verhaal. Welke patronen in jouw leven zorgen voor herkenning en identificatie?

Thema #3

Het goud in de modder 
Ai ai ai, die schaduwkant. De dingen waar je niet trots op bent en graag van wegblijft. Even doorbijten en aankijken, want temidden van de modder ligt het goud. Let’s get down and dirty with it.

Thema #4

Van ondernemer naar mentor
In jouw merk is je klant de hoofdpersoon van het verhaal. In dat verhaal speel jij de rol van mentor. Wat voor type mentor ben jij voor jouw ideale klanten? Welke rol heb jij (en jouw merk) in hun leven?

Thema #5

Grote dromen en kleine stappen
Zomaar een vraag. Are you a dreamer or a doer? Als dromer... welke stoute dromen heb jij met je merk? Als doer... pak je alles groots aan? Deze week maken we van grote dromen kleine stappen.

Thema #6

De kracht
van woorden
Onbewust en impliciet spreek jij de taal van je ideale klant. Tijd om dat bewust en expliciet te maken. Weten wat raakt, en begrijpen waarom. Hoe zou het zijn: de juiste toon en nooit meer verlegen om woorden?

Thema #7

Storytelling part I
(verhalen)

Wie jij bent als ondernemer en wat je verhaal is, bepaalt voor een groot deel je merk. Tijd om op reis te gaan in je eigen verhaal. Welke patronen in jouw leven zorgen voor herkenning en identificatie?

Thema #8

Storytelling part II (content)
Weten welke verhaal je te vertellen hebt is één. Maar waar, wanneer en hoe vertel je dat verhaal nu eigenlijk op een manier die klopt? Met content geef je je merk inhoud. De kans om jezelf te laten zien. 

Thema #9

Jouw wereld
in beeld
Als je begrijpt dat mensen beelddenkers zijn, snap je ook dat het visuele aspect van je merk alignement verdient met de rest. Beelden die kloppen. En dat voelen mensen. Deze week leer je hoe je dat doet. 

Thema #10

Een merk dat klopt (marketing)
Wie zegt dat je een merk dat klopt niet op jouw eigen wijze (eigenwijze) in de markt kan zetten? We gooien deze week alle one best way adviezen bij het oud papier en kiezen vol vuur voor wat klopt!

Thema #11

Van strategie
naar plan
Eerlijk is eerlijk. Wat nu als NIETS je meer in de weg staat om een merk dat klopt in de wereld te brengen? Geen tijd te verliezen. Stop thinking, start planning. Deze week maken we alle ideeën concreet. 

Thema #12

Afsluitend kampvuurdiner

Tijd voor magie en betovering. Rond het ‘kampvuur’ blikken we terug én vooruit. We vertellen elkaar verhalen. Het vuur bezegelt het fortuinlijke lot van een ondernemer met Een Merk Dat Klopt.

Bonus

1:1 impactgesprek met Francien
En dan is het tijd voor alleen jou. Met Francien kun je reflecteren op waar je nu staat en wat je te doen staat. Negentig minuten lang haar conceptuele brein en extra paar ogen voor jouw merk dat klopt. Impactgesprek is 1,5 via Zoom, te plannen in overleg. 

Ervaringen van deelnemers

Wetenschap en intuïtie
Dit programma is een combinatie van wetenschap en intuïtie. Je leert het laatste volgen, maar de uitleg is mindblowing. Je ontdekt wat er allemaal achter zit.


De energie van Francien is aanstekelijk en de verbinding met de groep magisch. De kwaliteit is excellent, zeker met dat bijzonder mooie reisdagboek.


Ik beveel dit programma aan aan iedereen die een kloppend merk wil onderzoeken en dit op congruente wijze wil uiten. Je leert jezelf écht kennen!

Gerwin - Let People Shine
Uniek

Het Native Brand programma is uniek in zijn soort, inhoudelijk sterk en aansprekend én zet je simpelweg in beweging. Omdat het je raakt. 


Maar vergis je niet. Dit is zoveel meer dan branding. Naast storytelling, contentmarketing, taal, taal en de klantreis beslaat het ook psychologie. De diepere lagen van je merk. 


Het is bovendien een brede en complete vorm van persoonlijke ontwikkeling. Met ook nog eens prachtig materiaal.

Leyla - de Juiste Toon

Deep dive

Een deep dive in wie je bent en wat dat betekent voor je merk. Concrete oefeningen die ervoor zorgen dat je stappen zet. Hard werken samen met leuke mensen en in een luchtige sfeer. 


En toch word je uitgedaagd om oncomfortabel te zijn. Om net even over de drempel te stappen. Een licht en vriendelijk duwtje dat vaak hard nodig is. 


Weinig mensen kunnen mij langere tijd geboeid houden en me het gevoel geven dat ze me echt iets leren. Francien wel.

Bianca - Lento

Claim jouw plekje in de komende tribe

* met je deelname aan het Native Brand groepsprogramma heb je een jaar lang toegang tot jouw persoonlijke e-learningomgeving en alle tools. Daarom kun je ook - volledige geautomatiseerd - in twaalf maanden betalen. Doe je dat  liever in één keer vooraf? Dat kan natuurlijk ook. 


Na aanmelden krijg je zo snel mogelijk toegang tot jouw persoonlijke e-learningomgeving. 

PS. Doe je het liever zelf?

Passen de data van het groepsprogramma je niet? Of werk je sowieso liever op eigen tempo, waar en wanneer je maar wilt aan jouw merk dat klopt? Ons Native Brand programma bestaat ook in een zelfstudievariant. 

De gulden middenweg. Niet de hoofdprijs. Wél de diepgang, de duizenden uren aan uitzoekwerk in dertien video's en ruim honderd sheets. Talloze voorbeelden van kloppende merken en een werkboek met meer dan dertig opdrachten om het geheim van je aantrekkingskracht te ontdekken en vertalen in #eenmerkdatklopt. 

Voor nog geen 100 euro per maand heb je twaalf maanden toegang tot jouw persoonlijke e-learningomgeving. Bovendien doe je elke maand gratis mee met onze Native Brand class, exclusief voor deelnemers.