Native Brand groepsprogramma

samen met andere ondernemers werken aan een merk dat klopt

Komende groepsprogramma's


12
intensieve, inspirerende thema's boordevol achtergronden en opdrachten
ontelbare 
wetenschappelijke inzichten en principes uit de psychologie en antropologie
9,3
het cijfer dat wij krijgen van ondernemers in het groepsprogramma

"Branding én persoonlijke ontwikkeling"

In 2021 ontdekten we een nieuwe ster aan ons firmament. Het Native Brand groepsprogramma. We hadden er hoge verwachtingen van, en dat bleek terecht. 

Deze winter vertrok TR-IBE #3 voor een onvergetelijke reis naar de diepere lagen van hun business. Het is weer magisch mooi! De reacties en evaluaties van eerdere TR-IBEs maken ons verlegen. 

Bij het afsluitende kampvuurdiner sprak een deelnemer: "Dit programma gaat over branding, maar eigenlijk is het een manier om te werken aan je persoonlijke ontwikkeling als ondernemer. Mijn merk klopt nu omdat ik weet wie ik ben."

Zo is het. En dat is maar goed ook, want álle trendbureaus vertellen het inmiddels: er is alleen nog toekomst voor menselijke merken. 

Ben jij dit?

Je bent ondernemer en - eerlijk is eerlijk - het gaat prima met je bedrijf. Je weet dat je goed bent in wat je doet. Maar toch. Iets in je zegt je dat er meer is. Meer potentie die benut kan worden. Meer van jou dat zichtbaar, voelbaar, merkbaar mag zijn. 

Er is iets wat JIJ doet wat alleen JIJ kan op JOUW manier. Jouw rode draad. Je voelt het, je weet het, maar benoemen wát dat dan is..?

Je hebt het heus wel geprobeerd. Het vast te pakken. In woorden te vangen, in een unieke werkwijze of jouw eigen concept. Maar steeds loop je vast. Of - nog erger - kom je terecht in clichés. 

We hebben twee geruststellingen voor je. 

Twee geruststellingen

Het ligt niet aan jou. Niets is zo lastig als je eigen essentie onder woorden brengen. Het geheim van onze aantrekkingskracht ligt verborgen in dat wat zo vanzelfsprekend voor ons is dat we het niet opmerken. In onze blinde vlek. 
Het kan wél! Helderheid krijgen in de diepere lagen van je merk. Bewust en expliciet maken wat onbewust en impliciet is. Niet langer doen wat hoort, maar werken vanuit een merk dat klopt. 

Er is dus geen reden meer om te wachten. Waarom zou je? Als je kunt ondernemen mét helderheid.

Of zoals Sam dat verwoordt: 

Ondernemen is zoveel makkelijker en leuker na Native Branding. Wij hebben gewoon geen grote vraagstukken meer. We weten wie we zijn en ondernemen vanuit onze essentie. Het klopt! Onbeschrijfelijk, dat gevoel. Er gebeurt iets magisch met Francien als je haar in het midden van alles durft te zetten. Mijn tip? Doe mee. Wees open en eerlijk. Pak haar hand en laat je vooral meevoeren want eigenlijk is het jouw weg naar binnen.

Sam - Common Heroes
Video Aspect Ratio: 16:9

Slechts zeven ondernemers per TR-IBE

SPRING TR-IBE 2022 start op 21 maart

claim jouw plek


Komende groepsprogramma's

WINTER TR-IBE 2022 is vertrokken

Helaas, aanmelden voor WINTER TR-IBE is niet meer mogelijk. Op 10 januari 2022 begon weer een groep ondernemers aan een bijzondere reis. Op 21 maart sluiten zij deze reis af met een kampvuurdiner. Het is weer een mooi avontuur. Wil je meereizen? Meld je dan aan voor SPRING TR-IBE 2022 of SUMMER TR-IBE 2022. De data vind je hieronder. 

SPRING TR-IBE 2022

Livedag #1: 9.00 - 13.00 uur
maandag 21 maart

Online session #1: 8.45 - 11.15 uur (via Zoom)
donderdag 24 maart

Online session #2: 8.45 - 11.15 uur (via Zoom)
donderdag 31 maart

Online session #3: 8.45 - 11.15 uur (via Zoom)
donderdag 7 april

Online session #4: 8.45 - 11.15 uur (via Zoom)
donderdag 14 april

Livedag #2: 9.00 - 13.30 uur
donderdag 21 april

Online session #5: 8.45 - 11.15 uur (via Zoom)
donderdag 28 april

Online session #6: 8.45 - 11.15 uur (via Zoom)
donderdag 12 mei

Livedag #3: 16.00 - 21.00 uur (inclusief kampvuurdiner!)
donderdag 19 mei

Native Brand impactgesprek (1:1 met Francien)
in week 21

De livedagen vinden (indien coronamaatregelen dat toelaten) plaats in/om Utrecht. 

SUMMER TR-IBE 2022

Livedag #1: 19.00 - 22.00 uur
dinsdag 21 juni (de langste dag!)

Online session #1: 8.45 - 11.15 uur (via Zoom)
donderdag 23 juni

Online session #2: 8.45 - 11.15 uur (via Zoom)
donderdag 30 juni

Online session #3: 8.45 - 11.15 uur (via Zoom)
donderdag 7 juli

Online session #4: 8.45 - 11.15 uur (via Zoom)
donderdag 14 juli

Livedag #2: 9.00 - 13.00 uur
donderdag 21 juli

Online session #5: 8.45 - 11.15 uur (via Zoom)
donderdag 28 juli

- eerste drie weken augustus geen sessions -

Online session #6: 8.45 - 11.15 uur (via Zoom)
donderdag 25 augustus

Livedag #3: 16.00 - 21.00 uur (inclusief kampvuurdiner!)
donderdag 1 september

Native Brand impactgesprek (1:1 met Francien)
in week 36

De livedagen vinden (indien coronamaatregelen dat toelaten) plaats in/om Utrecht. 

Join the TR-IBE

We begonnen eind 2017 met Native Branding. En in de afgelopen jaren ontdekten ruim honderd ondernemers hoe zij een merk creëren dat in lijn is met wie zij zijn. Het is een prachtig netwerk van van visionaire ondernemers, die begrijpen dat er in de toekomst alleen nog maar plek is voor échte, menselijk merken. 


Voor het komende groepsprogramma staat weer een mooie groep klaar. Ondernemers met een verhaal dat verteld mag worden, net als jij. Door deel te nemen aan een TR-IBE omring je je met toffe ondernemers. Je gaat– individueel maar toch samen – op zoek naar helderheid, het geheim van je aantrekkingskracht en jouw strategie voor een merk dat klopt.


Natuurlijk is Francien er, als jullie gids en mentor. Zij neemt jullie mee in de wondere wereld van Native Branding en helpt je ontdekken wat klopt voor jou. Maar we gebruiken ook de kracht van de groep én bouwen in drie maanden samen een prachtig netwerk op. Jouw tribe. Misschien wel for life.

Opbouw van het programma

Thema #1

Business,
a love story

Na een eerste kennismaking duiken we meteen de diepte in. Wat heeft business van doen met liefde? Alles! Maar weet jij eigenlijk waarom je klanten jou aantrekkelijk vinden en zelfs van je houden? Je ontdekt het vandaag!

Thema #2

Het verhaal
van je leven

We pakken meteen door. Wie jij bent als ondernemer en wat je verhaal is, bepaalt voor een groot deel je merk. Tijd om op reis te gaan in je eigen verhaal. Welke patronen in jouw leven zorgen voor herkenning en identificatie?

Thema #3

Het goud in de modder 
Ai ai ai, die schaduwkant. De dingen waar je niet trots op bent en graag van wegblijft. Even doorbijten en aankijken, want temidden van de modder ligt het goud. Let’s get down and dirty with it.

Thema #4

Van ondernemer naar mentor

In jouw merk is je klant de hoofdpersoon van het verhaal. In dat verhaal speel jij de rol van mentor. Wat voor type mentor ben jij voor jouw ideale klanten? Welke rol heb jij (en jouw merk) in hun leven?

Thema #5

Grote dromen en kleine stappen
Zomaar een vraag. Are you a dreamer or a doer? Als dromer... welke stoute dromen heb jij met je merk? Als doer... pak je alles groots aan? Deze week maken we van grote dromen kleine stappen.

Thema #6

De kracht
van woorden
Onbewust en impliciet spreek jij de taal van je ideale klant. Tijd om dat bewust en expliciet te maken. Weten wat raakt, en begrijpen waarom. Hoe zou het zijn: de juiste toon en nooit meer verlegen om woorden?

Thema #7

Storytelling part I
(verhalen)

Wie jij bent als ondernemer en wat je verhaal is, bepaalt voor een groot deel je merk. Tijd om op reis te gaan in je eigen verhaal. Welke patronen in jouw leven zorgen voor herkenning en identificatie?

Thema #8

Storytelling part II (content)
Weten welke verhaal je te vertellen hebt is één. Maar waar, wanneer en hoe vertel je dat verhaal nu eigenlijk op een manier die klopt? Met content geef je je merk inhoud. De kans om jezelf te laten zien. 

Thema #9

Jouw wereld
in beeld

Als je begrijpt dat mensen beelddenkers zijn, snap je ook dat het visuele aspect van je merk alignement verdient met de rest. Beelden die kloppen. En dat voelen mensen. Deze week leer je hoe je dat doet. 

Thema #10

Een merk dat klopt (marketing)
Wie zegt dat je een merk dat klopt niet op jouw eigen wijze (eigenwijze) in de markt kan zetten? We gooien deze week alle one best way adviezen bij het oud papier en kiezen vol vuur voor wat klopt!

Thema #11

Van strategie
naar plan
Eerlijk is eerlijk. Wat nu als NIETS je meer in de weg staat om een merk dat klopt in de wereld te brengen? Geen tijd te verliezen. Stop thinking, start planning. Deze week maken we alle ideeën concreet. 

Thema #12

Afsluitend kampvuurdiner

Tijd voor magie en betovering. Rond het ‘kampvuur’ blikken we terug én vooruit. We vertellen elkaar verhalen. Het vuur bezegelt het fortuinlijke lot van een ondernemer met een merk dat klopt.

Bonus

1:1 impactgesprek met Francien
En dan is het tijd voor alleen jou. Met Francien kun je reflecteren op waar je nu staat en wat je te doen staat. Negentig minuten lang haar conceptuele brein en extra paar ogen voor jouw merk dat klopt. Impactgesprek is 1,5 via Zoom, te plannen in overleg. 

Ervaringen van deelnemers

Wetenschap en intuïtie
Dit programma is een combinatie van wetenschap en intuïtie. Je leert het laatste volgen, maar de uitleg is mindblowing. Je ontdekt wat er allemaal achter zit.


De energie van Francien is aanstekelijk en de verbinding met de groep magisch. De kwaliteit is excellent, zeker met dat bijzonder mooie reisdagboek.


Ik beveel dit programma aan aan iedereen die een kloppend merk wil onderzoeken en dit op congruente wijze wil uiten. Je leert jezelf écht kennen!

Gerwin - Let People Shine
Uniek

Het Native Brand programma is uniek in zijn soort, inhoudelijk sterk en aansprekend én zet je simpelweg in beweging. Omdat het je raakt. 


Maar vergis je niet. Dit is zoveel meer dan branding. Naast storytelling, contentmarketing, taal, taal en de klantreis beslaat het ook psychologie. De diepere lagen van je merk. 


Het is bovendien een brede en complete vorm van persoonlijke ontwikkeling. Met ook nog eens prachtig materiaal.

Leyla - de Juiste Toon

Deep dive

Een deep dive in wie je bent en wat dat betekent voor je merk. Concrete oefeningen die ervoor zorgen dat je stappen zet. Hard werken samen met leuke mensen en in een luchtige sfeer. 


En toch word je uitgedaagd om onfortabel te zijn. Om net even over de drempel te stappen. Een licht en vriendelijk duwtje dat vaak hard nodig is. 


Weinig mensen kunnen mij langere tijd geboied houden en me het gevoel geven dat ze me echt iets leren. Francien wel.

Bianca - Lento

Claim jouw plekje in de TR-IBE

* met je deelname aan het Native Brand groepsprogramma heb je een jaar lang toegang tot jouw persoonlijke e-learningomgeving en alle tools. Daarom kun je ook - volledige geautomatiseerd - in twaalf maanden betalen. Betaal je liever in één keer? Dat kan natuurlijk ook. 


Na bestellen krijg je zo snel mogelijk toegang tot jouw persoonlijke e-learningomgeving. 

12 x 287 euro, exclusief BTW*


PS. Doe je het liever zelf?

Passen de data van het groepsprogramma je niet? Of werk je sowieso liever op eigen tempo, waar en wanneer je maar wilt aan jouw merk dat klopt? Ons Native Brand programma bestaat ook in een zelfstudievariant. 

De gulden middenweg. Niet de hoofdprijs. Wél de diepgang, de duizenden uren aan uitzoekwerk in dertien video's en ruim honderd sheets. Talloze voorbeelden van kloppende merken en een werkboek met meer dan dertig opdrachten om het geheim van je aantrekkingskracht te ontdekken en vertalen in #eenmerkdatklopt. 

Voor nog geen 85 euro per maand heb je twaalf maanden toegang tot jouw persoonlijke e-learningomgeving. Bovendien doe je elke maand gratis mee met onze Native Brand class, exclusief voor deelnemers. 

arrow_drop_up arrow_drop_down