Native Brand groepsprogramma

samen met andere ondernemers werken aan jouw merk dat klopt

11

intensieve, inspirerende ondernemersthema's boordevol achtergronden en opdrachten

ontelbare 

wetenschappelijke inzichten en principes uit de psychologie en antropologie

9,3

het cijfer dat wij krijgen van ondernemers in het groepsprogramma

"Branding én persoonlijke ontwikkeling"

In 2021 ontdekten we een nieuwe ster aan ons firmament. Het Native Brand groepsprogramma. We hadden er hoge verwachtingen van, en dat bleek terecht. 

Inmiddels vertrokken drie tribes voor een onvergetelijke reis naar de diepere lagen van hun business. Het was magisch mooi! De reacties en evaluaties van eerdere tribes maken ons verlegen. 

Bij het afsluitende kampvuurdiner sprak een deelnemer: "Dit programma gaat over branding, maar eigenlijk is het een manier om te werken aan je persoonlijke ontwikkeling als ondernemer. Mijn merk klopt nu omdat ik weet wie ik ben."

Zo is het. En dat is maar goed ook, want álle trendbureaus vertellen het inmiddels: er is alleen nog toekomst voor menselijke merken. 

Ben jij dit?

Je bent ondernemer en - eerlijk is eerlijk - het gaat prima met je bedrijf. Je weet dat je goed bent in wat je doet. Maar toch. Iets in je zegt je dat er meer is. Meer potentie die benut kan worden. Meer van jou dat zichtbaar, voelbaar, merkbaar mag zijn. 

Er is iets wat JIJ doet wat alleen JIJ kan op JOUW manier. Jouw rode draad. Je voelt het, je weet het, maar benoemen wát dat dan is..?

Je hebt het heus wel geprobeerd. Het vast te pakken. In woorden te vangen, in een unieke werkwijze of jouw eigen concept. Maar steeds loop je vast. Of - nog erger - kom je terecht in clichés. 

We hebben twee geruststellingen voor je. 

Twee geruststellingen

Het ligt niet aan jou. Niets is zo lastig als je eigen essentie onder woorden brengen. Het geheim van onze aantrekkingskracht ligt verborgen in dat wat zo vanzelfsprekend voor ons is dat we het niet opmerken. In onze blinde vlek. 
Het kan wél! Helderheid krijgen in de diepere lagen van je merk. Bewust en expliciet maken wat onbewust en impliciet is. Niet langer doen wat hoort, maar werken vanuit een merk dat klopt. 

Er is dus geen reden meer om te wachten. Waarom zou je? Als je kunt ondernemen mét helderheid.

Of zoals Sam dat verwoordt: 

Ondernemen is zoveel makkelijker en leuker met Een Merk Dat Klopt. Wij hebben gewoon geen grote vraagstukken meer. We weten wie we zijn en ondernemen vanuit onze essentie. Het klopt! Onbeschrijfelijk, dat gevoel. Er gebeurt iets magisch met Francien als je haar in het midden van alles durft te zetten. Mijn tip? Doe mee. Wees open en eerlijk. Pak haar hand en laat je vooral meevoeren want eigenlijk is het jouw weg naar binnen. 

Sam - Common Heroes
Video Aspect Ratio: 16:9

Slechts zeven ondernemers per tribe

Komende groepsprogramma's

Na vijf tribes én het schrijven van Het Grote Boek voor Een Merk Dat Klopt, staan er even geen groepsprogramma's op de planning. Wil je op de hoogte gehouden worden van de volgende edities? Stuur dan even een mail aan info@eenmerkdatklopt.nl.

Ervaringen van deelnemers

Wetenschap en intuïtie
Dit programma is een combinatie van wetenschap en intuïtie. Je leert het laatste volgen, maar de uitleg is mindblowing. Je ontdekt wat er allemaal achter zit.


De energie van Francien is aanstekelijk en de verbinding met de groep magisch. De kwaliteit is excellent, zeker met dat bijzonder mooie reisdagboek.


Ik beveel dit programma aan aan iedereen die een kloppend merk wil onderzoeken en dit op congruente wijze wil uiten. Je leert jezelf écht kennen!

Gerwin - Let People Shine
Uniek

Het Native Brand programma is uniek in zijn soort, inhoudelijk sterk en aansprekend én zet je simpelweg in beweging. Omdat het je raakt. 


Maar vergis je niet. Dit is zoveel meer dan branding. Naast storytelling, contentmarketing, taal, taal en de klantreis beslaat het ook psychologie. De diepere lagen van je merk. 


Het is bovendien een brede en complete vorm van persoonlijke ontwikkeling. Met ook nog eens prachtig materiaal.

Leyla - de Juiste Toon

Deep dive

Een deep dive in wie je bent en wat dat betekent voor je merk. Concrete oefeningen die ervoor zorgen dat je stappen zet. Hard werken samen met leuke mensen en in een luchtige sfeer. 


En toch word je uitgedaagd om oncomfortabel te zijn. Om net even over de drempel te stappen. Een licht en vriendelijk duwtje dat vaak hard nodig is. 


Weinig mensen kunnen mij langere tijd geboeid houden en me het gevoel geven dat ze me echt iets leren. Francien wel.

Bianca - Lento