Gratis dosis (veer)kracht

Ik wilde iets doen. Zo graag iets doen. Vanuit mijn eigen kracht, vanuit wat ík te brengen heb ondanks dat ik geen zorgprofessional ben. Voor iedereen, maar ook zo graag voor al die mooie ondernemers in mijn netwerk... 


Dus bezon ik me op acties. En dit is de eerste. Een openbare online Native Brand class komende woensdagavond.  


Het is een spannende tijd waarin we als ondernemers worden uitgedaagd om dapper, creatief en (veer)krachtig te zijn. Daarin ben je niet alleen. In deze class kijken we – vanuit antropologisch perspectief – naar wat Corona met jouw klant doet. 


Dat is belangrijk, want dapper, creatief en (veer)krachtig zijn is een stuk makkelijker als je de belevingswereld van je klant écht begrijpt en snapt wat jouw rol daarin is. We bekijken wat het coronavirus betekent voor uiteenlopende branches en helpen elkaar door om te denken, het van een andere kant te bekijken en oplossingen te vinden. Alles om nu en straks sterk tevoorschijn te komen uit de crisis. 


We're in this together. Dus wees welkom. En delen is lief.

---

Lieve, stoere, creatieve, dappere ondernemer,


Ja, je nam ooit het risico om te ondernemen. Een dappere stap, die velen je niet nadoen. En nu zit het je - mogelijk - even niet mee. Of je nu net dankzij de coronakoorts je horeca- of sportzaak hebt moeten sluiten, je als kapper, tandarts of mondhygiënist je werk niet meer kunt uitoefenen, je spreekt op events die niet doorgaan of trainingen en workshops geeft die worden uitgesteld.


We leven - allemaal - in een spannende tijd waarin we als ondernemers worden uitgedaagd om dapper, creatief en (veer)krachtig te zijn. Daarin ben je dus niet alleen. We're in this together. Om die belofte niet alleen in woorden maar ook in daden te laten zien, ben je van harte welkom bij de online Native Brand class op 18 maart a.s. Thema van deze maand: wat jouw klanten bezighoudt. En ja, dat kan maar over één ding gaan natuurlijk.


Want hoewel een groep ondernemers in Corona een interessante inhaker of zelfs een grote businesskans ziet, maken ook heel veel ondernemers zich (terecht) zorgen. Sommige ondernemers ervaren acuut problemen. Als jij er daar één van bent: I hear you. Ik heb nagedacht over manieren waarop ik je kan helpen, een hart onder de riem kan steken en kan zorgen dat je nu en straks sterk tevoorschijn komt uit de crisis. De eerste is deze. Dus wees welkom. No strings attached.


Thema: wat jouw klanten bezighoudt

Het is de vraag der vragen voor antropologen: wat houdt mensen bezig? Waarom doen ze wat ze doen? Wat verlangen ze, welke onbewuste overtuigingen bepalen hun gedrag? Dat begrijpen als ondernemer, is key. In deze class verkennen we – als ware antropologen – wat er aan de hand is in de wereld van jouw klant. Waar is hij (of zij) mee bezig, wat houdt hem bezig en wat verlangt hij daarin eigenlijk van jou


In maart 2020 ontkomen we er niet meer aan: dit móet wel gaan over Corona. Het is een spannende tijd waarin we als ondernemers worden uitgedaagd om dapper, creatief en (veer)krachtig te zijn. Daarin ben je dus niet alleen. Daarom kijken we in deze class – vanuit antropologisch perspectief – naar wat Corona met jouw klant doet. Dat is belangrijk, want dapper, creatief en (veer)krachtig zijn is een stuk makkelijker als je de belevingswereld van je klant écht begrijpt en snapt wat jouw rol daarin is.


We bekijken wat het coronavirus betekent voor uiteenlopende branches en helpen elkaar door om te denken, het van een andere kant te bekijken en oplossingen te vinden. Alles om nu en straks sterk tevoorschijn te komen uit de crisis.


De class is – normaliter uitsluitend voor ondernemers in een Native Brand programma – dit keer openbaar toegankelijk. Je bent meer dan welkom om aan te sluiten op woensdagavond 18 maart van 20.00 tot 21.00 uur. Doe je mee? 

Over de schrijver
Francien van Eersel is TR-IBU's founder and owner.
Reactie plaatsen