Gratis* kennismaken

met het Native Brand programma?

herken

jezelf in jouw dominante archetype

ontdek

wat jou(w merk) uniek en bijzonder maakt

ga

op reis naar Een Merk Dat Klopt

* Gratis = écht gratis!

Dus zonder addertjes onder het gras. Of kleine lettertjes die je lezen moet. Gewoon, mijn cadeau voor jou.

Wat een mooi cadeau. Ik wil graag kennismaken.

Dit cadeau is nog geldig voor
00
dagen
00
uren
00
minuten
00
seconden

Als het niet (meer) klopt...

Hoe vaak is het jou al overkomen? 

👇🏻

Dat je ergens diep vanbinnen voelde dat wat je doet en hoe je dat doet als ondernemer niet helemaal klopt? Nog niet, of niet meer. Je aanbod, je werkwijze, je marketing. Dat de woorden die je gebruikt om over je werk te vertellen de lading niet dekken? Of de klanten die je bedient niet meer de klanten zijn die je eigenlijk wilt raken? Je bent in een nieuwe fase van je ondernemerschap beland. Tijd voor herijking.

Je nam je dan ook voor om binnenkort eens de tijd te nemen voor grote keuzes. Om het anders te gaan doen. Om überhaupt maar eens te ontdekken wat nu eigenlijk wél echt klopt, in plaats van wat hoort. Maar je deed het niet. Niet echt. Om tal van redenen.

Je bent niet de enige. En dat is logisch.

Te druk. Niet het juiste moment. Geen urgentie.
Eerst nog even dit. Of straks, als dat.
Stiekem hield een draak op je schouders je tegen.
Geloof me: been there, done that. Er is een reden dat ik mezelf drakentemmer noem. ;-)

Maar het ding is...

Er zijn twee soorten ondernemers.

Sommigen (willen) doen wat hoort.

Anderen (willen) doen wat klopt.

Sommigen doen wat hoort

Je hebt mensen die doen wat anderen doen op de manier waarop die anderen het ook doen. Ze kopiëren bewust en onbewust wat succesvol is - of lijkt. Ze volgen de bestaande paden. Ze stellen weinig échte vragen, of hebben geen échte antwoorden. Soms - maar zeker niet altijd - hebben ze daar ook helemaal geen behoefte aan. Ze hanteren default strategieën en geijkte werkwijzen. Business as usual. 


Het leidt doorgaans tot onopvallende merken die niet te onderscheiden zijn van anderen. Met dertien in een dozijn teksten, weinig verrassende werkwijzen en een heleboel gemiste impact. Vooral omdat het meestal niet klopt. 


Anderen doen wat klopt

De andere groep, dat zijn de mensen met een verhaal. Zij hebben een eigen kijk op de wereld en doen de dingen op hun eigen manier. Anders, maar niet om het anders zijn. Anders omdat alleen dat klopt. Soms zijn ze zichtbaar en opvallend, maar heus niet altijd. Vaak hebben ze zelf niet in de gaten wat hun verhaal is, laat staan hoe mooi, groots en belangrijk het is. Dat het raakt, en waarom eigenlijk. Als ze dat wel begrijpen, kan het ook nog zijn dat ze niet goed weten hoe ze hun verhaal vertellen op een manier die klopt.


Maar let op: niet iedere ondernemer is zich ervan bewust dat hij (of zij) naast ondernemer ook visionair, thought leader en change maker kan zijn. Niet iedere ondernemer heeft in potentie Een Merk Dat Klopt.

Video Aspect Ratio: 16:9

Jij wel. Dat weet ik zeker.

Jij bent ondernemer. Maar eigenlijk vooral visionair, thought leader en change maker (in de dop).

Daarom krijg jij dit cadeau van mij

Een gratis kennismaking met het Native Brand programma

Tot en met pakjesavond heb jij toegang tot module 1 van het Native Brand programma. En daarna stopt het vanzelf. Tenzij jij verder wilt gaan, natuurlijk. Want het hele programma heeft twaalf modules. Maar daar vertel ik je nog wel over. 


Waarom, zul je denken. En waarom ik?

Dat antwoord is heel simpel. 


In iedere ondernemersloopbaan - of je nu al heel lang bezig bent of nog niet - zijn er momenten waarop je opnieuw begint. Je verandert van richting of bent toe aan een volgende stap. Je herijkt. Of het nu gaan over je aanbod, je verhaal of je manier van werken. Steeds kom je een stapje dichter bij wat klopt voor jou. 


Het Native Brand programma brengt de helderheid die je daarvoor nodig hebt. 


null


"Het is zo fijn om te ondernemen zonder grote vragen," zegt Sam als ik haar een tijd na het Native Brand programma spreek. "Ik zie collega-ondernemers worstelen met keuzes, en zoeken naar antwoorden. Ze doen maar wat. Ik voel hun onrust, omdat ik het herken van vroeger. Wij hebben geen vragen meer. We weten wie we zijn en wat ons te doen staat. Dat geeft zoveel vertrouwen."


 De komende maanden - tijdens de Waarachtige Winter - start een nieuwe groep ondernemers met het Native Brand programma. Jij kunt één van hen zijn. 


Maar hoe werkt dat precies, het Native Brand programma? 


Ik weet uit ervaring hoe fijn het is als je even een kijkje kunt nemen om het hoekje. Als je je grote teen in het badwater kunt steken om te voelen of het niet te heet is. Daarom geef ik je, in aanloop naar de Waarachtige Winter, module 1 van het Native Brand programma cadeau.


Ik weet namelijk óók hoeveel impact het Native Brand programma heeft op ondernemers. Wat de herkenning met de archetypen bij ze teweeg brengt, en hoe het ze helpt aan helderheid, zelfvertrouwen en richting. Hoe het keuzes maken makkelijker maakt. En het ze zichtbaarder maakt, opvallender. Met hun eigen, unieke verhaal. En hoe dat dan weer zorgt voor meer impact. 


Heel eerlijk? Dat gun ik jou. Maar de wereld ook. We leven in een tijd waarin we ondernemers zoals jij nodig hebben. Mensen die niet op zoek zijn naar meer omzet of een grotere winst maar naar hun unieke plek in de branche. Of die gewoonweg een nieuw, ander verhaal te vertellen hebben. Die hun waarde afmeten aan hun impact, niet enkel aan de hoogte van hun bankrekening.


En ik weet vrij zeker dat jij zo'n ondernemer bent. Misschien omdat we elkaar al eens spraken. Misschien omdat je me opviel op LinkedIn. Omdat je mij (of een ondernemer die het Native Brand programma al eens doorliep en dit cadeau aan jou gaf) raakte. En dat is eigenlijk altijd veelzeggend.


Nou, daarom dus. Een mooi cadeau, toch?

Video Aspect Ratio: 16:9

Zo maak jij gratis kennis

Klik hieronder op jouw meest dominante archetype. Weet je niet (meer) welke écht bij jou past? Doe dan nog eens de Native Brand test, lees de resultaten en volg je gevoel. Dan kun je niet verkeerd kiezen.

Jouw klik brengt je op een bestelpagina, waar je je module 1 van het Native Brand programma (van het door jou gekozen archetype) 'koopt' voor 0 euro. Het is geen proefabonnement dat vanzelf verlengd wordt. Er zijn geen verborgen kosten. Je hebt de hele maand november gratis toegang tot deze module. Daarna stopt het vanzelf. Tenzij jij dat niet wil, natuurlijk.

Na aanmelding ontvang je automatisch een mail met informatie over de online leeromgeving waar je module 1 van het Native Brand programma vindt.

Ga je ermee aan de slag?
In module 1 kijk je een video die je meeneemt in de wereld en belevingswereld van jouw archetype. Je downloadt er bovendien sheets over jouw archetype en een werkboek met opdrachten. Het wijst zich verder vanzelf. Goed om te weten: reken erop dat je zo'n 1 - 1,5 uur bezig bent met de video en de opdrachten. Langer kan en mag natuurlijk altijd.  

Welk archetype klopt voor jou?

Onschuldige

Duik in de wereld en belevingswereld van de onschuldige. Ontdek wat jou bijzonder maakt. Het heeft zeker weten iets te maken met  jouw optimisme, puurheid, eenvoud en talent voor verwondering. Herkenbaar?

0,-

Buurjongen

Duik in de wereld en belevingswereld van de buurjongen. Ontdek wat jou bijzonder maakt. Het heeft zeker weten iets te maken met het feit dat jij betrouwbaar, eerlijk, bescheiden, toegankelijk en nuchter bent. Herkenbaar?

0,-

Held

Duik in de wereld en belevingswereld van de held. Ontdek wat jou bijzonder maakt. Het heeft zeker weten iets te maken met jouw drive, focus, doel- en resultaatgerichtheid en discipline. Doen wat nodig is. Herkenbaar?

0,-

Zorgzame

Duik in de wereld en belevingswereld van de zorgzame. Ontdek wat jou bijzonder maakt. Het heeft zeker weten iets te maken met hoe jij anderen ziet en faciliteert. Met je dienstbaarheid, zorg en empathie. Herkenbaar?

0,-

Ontdekkingsreiziger

Duik in de wereld en belevingswereld van de ontdekkingsreiziger. Ontdek wat jou bijzonder maakt. Het heeft zeker weten iets te maken met hoe jij anders en verder kijkt. Je nuance, je nieuwsgierigheid en wil om te ontdekken wat er nog meer is. Herkenbaar?

0,-

Minnaar

Duik in de wereld en belevingswereld van de minnaar. Ontdek wat jou bijzonder maakt. Het heeft zeker weten iets te maken met jouw passie, levenslust en verlangen om helemaal in iets of iemand op te gaan. Herkenbaar?

0,-

Rebel

Duik in de wereld en belevingswereld van de rebel. Ontdek wat jou bijzonder maakt. Het heeft zeker weten iets te maken met jouw anders zijn en je bereidheid om te breken met conventies als het niet klopt. Herkenbaar?

0,-

Creator

Duik in de wereld en belevingswereld van de creator. Ontdek wat jou bijzonder maakt. Het heeft zeker weten iets te maken met jouw verbeeldingskracht, creativiteit en talent om vorm te geven aan een visie. Herkenbaar?

0,-

Heerser

Duik in de wereld en belevingswereld van de heerser. Ontdek wat jou bijzonder maakt. Het heeft zeker weten te maken met jouw schijnbaar moeiteloze gevoel voor verantwoordelijkheid en leiderschap, beheersing en status. Herkenbaar?

0,-

Magiër

Duik in de wereld en belevingswereld van de magiër. Ontdek wat jou bijzonder maakt. Het heeft zeker weten iets te maken met hoe jij dromen verwezenlijkt en over visie, intuïtie en geheime kennis beschikt. Herkenbaar?

0,-

Wijsgeer

Duik in de wereld en belevingswereld van de wijsgeer. Ontdek wat jou bijzonder maakt. Het heeft zeker weten iets te maken met jouw talent om informatie te vinden, de wereld te begrijpen en ons duiding te geven. Herkenbaar?

0,-

Clown

Duik in de wereld en belevingswereld van de clown. Ontdek wat jou bijzonder maakt. Het heeft zeker weten iets te maken met jouw scherpzinnige humor, je licht- en luchtigheid en talent om in het moment te genieten. Herkenbaar?

0,-