Explained: leiderschap
Misschien herken je het wel. Bij jezelf of bij de mensen om je heen. Het verlangen om in charge te zijn. Regie te hebben over je eigen leven. De zekerheid te hebben dat je succesvol bent, omdat je de juiste keuzes maakt. In essentie is dit allemaal terug te brengen naar het verlangen naar leiderschap.
In deze longread neem ik je mee in sociaal-wetenschappelijke inzichten en trends. Waar komen dit verlangen vandaan? Hoe worden ze in deze tijd getriggerd? Hoe sturen ze ons gedrag en dat van onze klanten? En wat kun (en wil) je ermee in jouw merk?
Dat dit artikel verschijnt in de maand van de heerser is geen toeval. De heerser is één van de twaalf archetypen waarmee wij ondernemers helpen met een merk dat klopt. En de heerser is de meest verantwoordelijke van het stel. Gedegen, beheerst, verantwoordelijk. Degene met natuurlijk overwicht en aanzien. Het talent om de leiding te nemen en te bestendigen wat werkt. Een gave met grote kansen voor ondernemers die zich erin herkennen.
Je leest de longread onder de afbeelding. Maar eerst even dit.
Op een laagdrempelige manier de heerser in je merk verkennen? Bestel dan gewoon onze Toolkit voor een merk dat klopt (heerser editie).
(de longread is bijna klaar - nog even geduld!)
Met het heerser archetype in je merk, geef je je merk karakter! In een merk dat klopt, past het karakter van je merk bij dat van jezelf. Benieuwd of de heerser jou past? Doe onze gratis Native Brand test!