Aanmelding gasten

Over de auteur

Francien van Eersel (1977) is antropoloog met meer dan vijftien jaar ervaring in het communicatievak. Met haar Native Brand methode helpt ze sinds 2017 ondernemers en (maatschappelijke) organisaties aan hun merk dat klopt. Haar antropologische kijk op branding is uniek in de wereld. Het gedachtengoed van Een Merk Dat Klopt kent drie pijlers: antropologie, archetypen en de Reis van de Held.

Van de redacteur...

Het klopt
"Het klopt, Francien! Ik kan je bijna horen praten. Het beeld dat een merk klopt door naar buiten - naar binnen - naar buiten -  naar binnen en tussen de ruimtes te kijken is heel gaaf en vernieuwend. Een fundamenteel andere manier van kijken naar merken dan de klassieke marketingaanpak. Niet de (rationeel ontlede) klant centraal stellen met werkwijzen en communicatie die op zijn of haar behoeften zijn gericht. Maar onderzoeken waar dat juist ook klopt voor jou en jouw merk. Dat is overigens ook duurzaam, eerlijk en past bij deze tijd. Zo goed dat dat je verhaal nu echt voor iedereen bereikbaar is in prachtige en inspirerende boeken."
Marijke Reiring

⭐ Prachtig vormgegeven koffietafelboek(en)

⭐ Vol inzichten over ondernemen in een nieuwe wereld.

⭐ Met tal van échte verhalen van ondernemers met een Merk Dat Klopt.

⭐ Een fundamenteel andere manier van kijken naar branding en marketing.

⭐ Boordevol achtergrondinformatie over alle archetypes en de Reis van de Held.

⭐ Inzicht in trends die jou(w archetype) juist nu relevantie geven.