Liking yourself is a rebellious act
Afvallen. Meer omzet halen. Zichtbaar zijn op de socials. Opkomen voor jezelf. De nieuwste iPhone. Honderd kilo kunnen deadliften. The perfect bikini body. A seven figure income. Tien man personeel. We zijn als mens zo geprogrammeerd dat we onze eigenwaarde in eerste instantie van buiten halen. We zoeken erkenning, willen bewijzen dat we ertoe doen. Dat zoeken we in dingen die even meetbaar als random zijn. Ben je succesvoller met tien man personeel dan wanneer je alleen werkt? Is a seven figure income de maatstaf?
We stellen ons die vragen niet, en doen wat (we denken dat) hoort. Veel bedrijven in tal van branches weten dat, en gebruiken het. Niet om ons te helpen, maar om daar zelf beter van te worden.
Jouw verlangen naar succes én twijfel of je daartoe wel in staat bent, leidt ertoe dat je je maar wat graag laat helpen. Dat je je portemonnee trekt. Daar is niets mis mee. Je laten helpen is in veel gevallen het krachtigste besluit. Waar het fout gaat, is als degene die jij betaalt er niet op uit is om jou écht te helpen. Maar vooral je onzekerheid gebruikt om van je te profiteren. Je voortdurend laat zien dat je nog niet voldoet aan 'de norm'. Je het nog niet alleen kunt. En dat gebeurt te vaak, te veel.
Wij zouden de wereld liefst vandaag veranderen. Maar zolang we leven in een wereld die profiteert van jouw onzekerheid, doen we het anders. We zorgen ervoor dat jij je eigen waarde kent, begrijpt wat succes voor jou is en er unapologetic voor kiest om dat in de wereld te zetten. We noemen dat een merk dat klopt.
Ontdekken wat een merk dat klopt is voor jou? Deze zomer is Zinvolle Zomer bij TR-IBU | Native Branding. Wij maken hem zinvol voor jou. Onder meer door het organiseren van meerdere Native Brand discoveries: impactvolle online events van 1,5 uur waarin je beweegt van 'doen wat hoort' naar een merk dat klopt.
De aanmeldmodule is bijna klaar! Laat je een reactie achter als je nu al meer wilt weten? Dan DM'en we je met meer info.
#eenmerkdatklopt