In twintig vragen heb jij het antwoord op wie je bent en wat dat betekent voor je merk.
Welkom bij onze Native Brand test.
In twintig vragen heb jij het antwoord op wie je bent en wat dat betekent voor je merk.
Welkom bij onze Native Brand test.
Als DE MINNAAR in jouw profiel dominant is, heb je geluk!
Want dit is de minnaar
Dat geweldige gevoel dat hij je geeft. Dat je het mooiste, meest geliefde mens op aarde bent. Is er iets heerlijkers dan je te gepassioneerd verliezen in iets of iemand? Of dat nu een geliefde is, een vriend, een hobby of een chocolade-lavacake. De minnaar begrijpt hoe wij met hart en ziel intimiteit, vriendschap en een échte verbinding willen ervaren. Niemand is alleen. Wat heeft liefde van doen met ondernemen? Alles. Tijd dus, om de minnaar in jezelf te omarmen en te vertalen in #eenmerkdatklopt. Je leest (veel!) meer over de minnaar op: http://www.tr-ibu.nl/archetype/minnaar/.
Als DE BUURJONGEN in jouw profiel dominant is, heb je geluk!
Want dit is de buurjongen
Praktisch, nuchter en uitermate betrouwbaar. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Wij houden er wel van. De buurjongen (of buurmeisje natuurlijk) is een geboren sociaal talent, die ons hart verovert door bescheiden er gewoon altijd voor ons te zijn. Voor iedereen. Herkenbaar, eerlijk en zonder poeha. Het levert hem een grote gunfactor en loyale klanten op. En geloof me, daar zijn heel wat luidruchtiger ondernemers stiekem jaloers op. Tijd dus, om de buurjongen in jezelf te omarmen en te vertalen in #eenmerkdatklopt. Je leest (veel!) meer over de buurjongen op: https://eenmerkdatklopt.nl/buurjongen.
Als DE MAGIËR in jouw profiel dominant is, heb je geluk!
Want dit is de magiër
Oei, wat is het aantrekkelijk: transformatie, een nieuw begin, een metamorfose. De magiër brengt ons in vervoering en verleidt ons met de belofte: ook jouw dromen kunnen uitkomen. Behept met fundamentele kennis en spot-on intuïtie, creëert de magiër wonderen uit situaties van stilstand en chaos. Er is een leven voordat we hem kenden en een nieuw leven daarna. Geen slecht testimonial om te krijgen als ondernemer. Tijd dus, om de magiër in jezelf te omarmen en te vertalen in #eenmerkdatklopt. Je leest (veel!) meer over de magiër op: https://eenmerkdatklopt.nl/magier/.
Als DE ONSCHULDIGE in jouw profiel dominant is, heb je geluk!
Want dit is de onschuldige
Let's keep it simple. De onschuldige houdt van eenvoud. Als een kind beweegt hij zich vol vertrouwen en verwondering door de wereld. En waarom ook niet? Anderen noemen hem soms naïef, maar hij ziet graag het goede in de mens. Het glas halfvol. De onschuldige houdt van puurheid en goed doen voor de wereld. En eerlijk? Juist in ons complexe, hectische bestaan is zijn belofte van eenvoud en geluk onweerstaanbaar. En onweerstaanbaar zijn, dat wil je wel als ondernemer. Tijd dus, om de onschuldige in jezelf te omarmen en te vertalen in #eenmerkdatklopt. Je leest (veel!) meer over de onschuldige op: https://eenmerkdatklopt.nl/onschuldige/.
Als DE REBEL in jouw profiel dominant is, heb je geluk!
Want dit is de rebel
We hebben allemaal een wilde kant, en de rebel spreekt ons precies
daarop aan. Op onze diepgewortelde wens om ons nu eens niet te
conformeren. De rebel daagt de status quo uit en wil ons (helpen) bevrijden van wat niet klopt. De dingen anders doen. Losbreken van normen die ons beperken. Het leven is te kort, wij willen leven 'on our own terms'. Die eigenwijsheid voeden vanuit je merk, is voor veel ondernemers bijzonder interessant. Juist nu. Tijd dus, om de rebel in jezelf te omarmen en te vertalen in #eenmerkdatklopt. Je leest (veel!) meer over de rebel op: http://www.tr-ibu.nl/archetype/rebel/.
Als DE WIJSGEER in jouw profiel dominant is, heb je geluk!
Want dit is de wijsgeer
Het valt niet mee. In een wereld van information overload en fake news de waarheid vinden. Maar gelukkig is er wijsgeer. Die draait daar zijn hand niet voor om. Als geen ander weet hij de juiste informatie te vinden en analyseren. Perfectionistisch als hij is, neemt hij geen genoegen
met vage antwoorden. Met al zijn kennis en wijsheid geeft hij ons helderheid en inzicht. Hij is ons baken. En zeg eens eerlijk, dat wil je als ondernemer best zijn voor je klanten, niet? Tijd dus, om de wijsgeer in jezelf te omarmen en te vertalen in #eenmerkdatklopt. Je leest (veel!) meer over de wijsgeer op: https://eenmerkdatklopt.nl/wijsgeer/.
Als DE CLOWN in jouw profiel dominant is, heb je geluk!
Want dit is de clown
Wie houdt er niet van om plezier te hebben? De rol van de clown is om
mensen bij elkaar te brengen om te spelen en plezier in het leven te
hebben. Humoristisch, scherpzinnig en zeer begaafd in het vermaken van mensen. De clown is de perfecte entertainer, weet hoe hij ervoor moet zorgen
dat mensen zich goed voelen - een gevoel waarmee ieder merk wel
geassocieerd wil worden. Tijd dus, om de clown in jezelf te omarmen en te vertalen in #eenmerkdatklopt. Je leest (veel!) meer over de clown op: http://www.tr-ibu.nl/archetype/clown/.
Als DE CREATOR in jouw profiel dominant is, heb je geluk!
Want dit is de creator
Het klinkt tegenstrijdig… de creator verlangt naar vernieuwing maar
zoekt naar controle. Op deze precaire scheidslijn vinden we visionaire
en innovatieve ondernemers en merken. Met een grote verbeeldingskracht,
talent en expressie helpen zij ons ons leven vorm te geven op een manier die klopt. Ieder mens
voelt zich potentieel aangetrokken tot een creator, zeker in turbulente
tijden. De wereld heeft meer creators nodig. Tijd dus, om de creator in jezelf te omarmen en
te vertalen in #eenmerkdatklopt. Je leest (veel!) meer over de creator op: http://www.tr-ibu.nl/archetype/creator/.
Als DE HELD in jouw profiel dominant is, heb je geluk!
Want dit is de held
Focus, discipline en resultaatgerichtheid. De held vindt opwinding en voldoening in het stellen en behalen van - steeds hogere - doelen. Vastberaden en zonder op te geven doet hij wat nodig is. Hij (over)wint of hij redt. We willen allemaal een held zijn of hebben een held nodig. Dus ondernemers die ons daarbij helpen, inspireren ons en brengen ons tot grote daden. En wie wil dat nu niet? Tijd dus, om de held in jezelf te omarmen en
te vertalen in #eenmerkdatklopt. Je leest (veel!) meer over de held op: http://www.tr-ibu.nl/archetype/held/.
Als DE HEERSER in jouw profiel dominant is, heb je geluk!
Want dit is de heerser
Ken je dat? Dat er in iedere groep wel iemand van nature de leiding neemt én krijgt? Dikke kans dat die natuurlijke leider de heerser is. De heerser neemt namelijk graag en makkelijk verantwoordelijkheid. Hij gelooft in duidelijke afspraken en regels. De heerser is op een missie: stabiliteit, welvaart, succes. Volg mij maar, belooft hij ons, dan komt het allemaal goed. We kunnen op hem rekenen. Dat wil je als merk natuurlijk graag uitstralen. Tijd dus, om de heerser in jezelf
te omarmen en
te vertalen in #eenmerkdatklopt. Je leest (veel!) meer over de heerser op: https://eenmerkdatklopt.nl/heerser/.
Als DE ONTDEKKINGSREIZIGER in jouw profiel dominant is, heb je geluk!
Want dit is de ontdekkingsreiziger
Wat is er belangrijker dan je eigen pad volgen? Ontdekken wie je bent, jezelf vinden. De ontdekkingsreiziger weet als geen ander hoe dat verlangen aan je kan trekken. Dus trekt hij eropuit. “Soms moet je ver gaan om dichtbij jezelf te komen”. De ontdekkingsreiziger als ondernemer belooft avontuur en een nieuw perspectief, maar in essentie een zoektocht naar bedoeling en betekenis. Het zijn woorden van nu. Tijd dus, om de ontdekkingsreiziger in jezelf
te omarmen en
te vertalen in #eenmerkdatklopt. Je leest (veel!) meer over de ontdekkingsreiziger op: http://www.tr-ibu.nl/archetype/ontdekkingsreiziger/.
Als DE ZORGZAME in jouw profiel dominant is, heb je geluk!
Want dit is de zorgzame
De zorgzame is goed en empatisch. Hij handelt vanuit compassie en is
meer bezorgd over anderen dan over zichzelf. Hij is niet zo makkelijk
van zijn stuk te brengen. Kalm en optimistisch - zelfs in geval van
crisis. Hij belooft ons: je staat er niet alleen voor. Ontspan je maar,
laat mij voor je zorgen. Wat een geruststelling! Dat gevoel wil je als
ondernemer wel aan je klanten geven, toch? Tijd
dus, om de zorgzame in jezelf
te omarmen en
te vertalen in #eenmerkdatklopt. Je leest (veel!) meer over de zorgzame op: http://www.tr-ibu.nl/archetype/zorgzame/.
Wat kenmerkt jouw favoriete manier van (over jezelf) leren?