De Week van het Waarmaken

inzichten uit het Native Brand programma vertalen in concrete plannen en acties

Als je één van de gelukkigen bent, ben je een ondernemer met helderheid. Met antwoorden op de grote vragen, zoals wie je bent en wat je de wereld te brengen hebt. Zo'n antwoord komt in vele vormen: soms duidelijk en staccato te verwoorden. Soms is het meer een gevoel, een hint, een richting.


Native Branding helpt jou als ondernemer aan die helderheid, antwoorden en richting. Jij weet wat klopt voor jou, en waarom. Nu nog 'even' zorgen dat je dat ook zichtbaar, voelbaar, MERKbaar maakt. Ook als de winkel tijdens de verbouwing open blijft.

Video Aspect Ratio: 16:9

Gelukkig is er de Week van het Waarmaken

Wat je nodig hebt is tijd en aandacht. Een goed plan misschien. Of een paar concrete stappen. En sowieso: het lef om te kiezen voor  wat nooit urgent maar altijd belangrijk is. Voor jouw unieke verhaal, je eigen werkwijze, concept of methode, een ander businessmodel, of zichtbaarheid met een propositie en belofte die anders is dan anderen.


Deze nazomer gaan we het doen. Jij, ik en anderen. 

Van 16 tot en met 20 september vinden een week lang (online) masterclasses plaats: in de ochtend van 9 tot 10.30 uur. Gegeven door experts op het gebied van branding, marketing, content en beeld. De Week van het Waarmaken is exclusief voor (oud) deelnemers van het Native Brand programma. Van de masterclasses worden opnames gemaakt, zodat je ze later (nog eens) kunt terugkijken.

De vijf masterclasses

Masterclass #1: je belofte

Het maakt niet uit of je lang geleden startte met het Native Brand programma of voor je gevoel nog maar net begonnen bent. In deze masterclass help ik, Francien van Eersel,  je vast te pakken wat jouw rol, waarde en betekenis is, en welke woorden daarbij horen. Ze vormen je belofte, en geven je bovendien richting bij het waarmaken van je merk dat klopt.

Deze masterclass vindt plaats op maandag 16 september 2024, van 9.00 tot 10.30 uur. De Week van het Waarmaken is onderdeel van de Zinvolle Zomer. Na aanmelding voor de Zinvolle Zomer ontvang je een Zoomlink voor deze masterclass. 

Masterclass #2: marketing

Michelle Barten is een doorgewinterde marketeer. Zij legt razendsnel verbanden, en met rake oneliners laat ze de kennisondernemers met wie zij werkt zien dat zichtbaar zijn vaak gewoon een kwestie is van doen. En ja, er zijn marketingwetten. Maar als het niet klopt, gewoon niet doen! In haar masterclass helpt ze je ontdekken hoe marketing voor jou wél klopt.

Deze masterclass vindt plaats op dinsdag 17 september 2024, van 9.00 tot 10.30 uur. De Week van het Waarmaken is onderdeel van de Zinvolle Zomer. Na aanmelding voor de Zinvolle Zomer ontvang je een Zoomlink voor deze masterclass. 

Masterclass #3: content

Ferdi van den Berg is ghostwriter en contentmaker. Als partner van MKB-ondernemers vertelt hij niet alleen hun verhalen, maar laat hij ze zien hoe en waarom hun verhalen het vertellen waard zijn. En dat verhalen vertellen leidt tot zichtbaarheid, herkenning en aantrekkingskracht. In zijn masterclass ontdek je welke verhalen jij te vertellen hebt. 

Deze masterclass vindt plaats op woensdag 18 september 2024, van 9.00 tot 10.30 uur. De Week van het Waarmaken is onderdeel van de Zinvolle Zomer. Na aanmelding voor de Zinvolle Zomer ontvang je een Zoomlink voor deze masterclass. 

Masterclass #4: fotografie en beeld

Mariske Krijgsman is fotograaf. Jaren geleden - tijdens een verre reis - raakte ze in de ban van hoe alles wat 'anders' is ons oog trekt. Vanuit die fascinatie én haar talent voor beeldcreatie helpt ze ondernemers om hun 'anders-zijn' niet alleen te ontdekken, maar ook in beeld te brengen. In haar masterclass ontdek je op welke unieke manier jij jezelf écht kunt laten zien. 

Deze masterclass vindt plaats op donderdag 19 september 2024, van 9.00 tot 10.30 uur. De Week van het Waarmaken is onderdeel van de Zinvolle Zomer. Na aanmelding voor de Zinvolle Zomer ontvang je een Zoomlink voor deze masterclass. 

Masterclass #5: alignement

Je kloppende merk waarmaken, dat is niet moeilijk. Het is een kwestie van keer op keer kiezen voor wat klopt. Dan ontstaat alignement. het zorgt ervoor dat mensen intuïtief voelen 'dat het klopt'. Wat er dan gebeurt, is magisch! In deze masterclass onderzoeken ik, Francien van Eersel, met jou wat je nodig hebt om te zorgen voor alignement in jouw merk.

Deze masterclass vindt plaats op vrijdag 20 september 2024, van 9.00 tot 10.30 uur. De Week van het Waarmaken is onderdeel van de Zinvolle Zomer. Na aanmelding voor de Zinvolle Zomer ontvang je een Zoomlink voor deze masterclass. 

Klaar om waar te maken?

De Week van het Waarmaken hoort bij de Zinvolle Zomer, en is exclusief voor deelnemers. Meedoen met de Week van het Waarmaken? Meld je dan nog aan voor de Zinvolle Zomer. 


Met de Zinvolle Zomer doe ik er alles aan om ervoor te zorgen dat jij ontdekt en waarmaakt wat klopt. Je krijgt onder meer een jaar lang toegang tot het Native Brand programma, en mijn boeken op je mat. Alle onderdelen van het Zinvolle Zomerpakket samen hebben een waarde van bijna vierduizend euro (waaronder de Week van het Waarmaken, twv 1250 euro).