Maak jij van deze winter een Waarachtige Winter?
De winter
Maak jij van deze winter een Waarachtige Winter?
In iedere ondernemersloopbaan zijn er 'pivotal moments': belangrijke keuzemomenten. Dat kan een groot besluit zijn, waardoor alles verandert. Of een kleine verandering die je, vooral achteraf bekeken, de juiste richting op stuurde.
Soms worden deze momenten ingeleid door iets dat ontbreekt, schuurt of wringt. Een angst, een zorg, een gemis. Het zou strategisch slim zijn, om jouw pijn te benadrukken. Maar ik draai het graag om. Want onder al die negatieve dingen, ligt altijd iets positiefs. Een verlangen. Naar meer, beter of anders. Naar echt. Naar helemaal van jou. Een verlangen naar wat klopt.
Wat je nodig hebt, is helderheid. Het antwoord op de vraag wie jij bent, wat je de wereld te brengen hebt, en wat klopt voor jou.
Het is tijd om dat te (her)ontdekken, en waar te maken. Het is tijd voor de Waarachtige Winter.
Het enige dat je nodig hebt is een manier om de antwoorden er ook uit te krijgen.
En die heb ik voor je.
Let op: de online masterclasses vinden plaats in de ochtenden van 9.00-10.30 uur.
Ik zei het je al. Met de Waarachtige Winter doe ik er alles aan om ervoor te zorgen ontdekt en waarmaakt wat klopt. Alle onderdelen van het Waarachtige Winterpakket samen hebben een waarde van bijna 2200 euro.
Voor 1699 (of 12 x 149 euro) ben je erbij.
Als ondernemer ben je veel meer dan professional in je vakgebied. Je bent ook de zielgever van je merk. Visionair misschien, of zelfs thought leader of change maker. Jouw karakter, wereldbeeld, visie, waarden en verhaal bepalen - als het goed is - je aanbod, je werkwijze, je ideale klant én de manier waarop je zichtbaar bent.
Maar wie ben je? Wat is nu eigenlijk jouw unieke verhaal?
Hoe vertel je dat op een manier die moeiteloos raakt.
Moeiteloos omdat het klopt voor jou. Raak omdat het klopt voor je ideale klant.

"Ik zou willen dat ik jouw programma veel eerder had doorlopen," zegt Leyla op LinkedIn. "Ondernemen is makkelijker als je weet wie je bent en daar de kracht van begrijpt." Heel eerlijk? Ook de tijdgeest en trends maken dat je niet achter wilt blijven en NU wilt investeren in Een Merk Dat Klopt. En dan is de winter natuurlijk ook nog eens het ideale moment.


Jezelf serieus nemen als ondernemer

Jij bepaalt
Je krijgt een jaar lang toegang tot het Native Brand programma (en de replays van de Week van het Waarmaken). Dat betekent dat je - ook voor en na de winter - je eigen tempo bepaalt. Omdat het programma online beschikbaar is en je het op zelfstudiebasis kunt doorlopen, werk je waar en wanneer je wilt aan jouw kloppende merk. Jij bepaalt, en dat is wel zo fijn.


De Waarachtige Winter is een totaalprogramma gericht op ontdekken én waarmaken. Door de combinatie van het Native Brand programma (gericht op ontdekken) en de Week van het Waarmaken zorgen we ervoor dat je al je inzichten meteen vertaalt naar een duidelijk plan met concrete acties.

“Er zijn zoveel mogelijkheden om jezelf en je merk te laten zien. De woorden en beelden die je gebruikt, maar zeker ook je werkwijze, hoe je je merk positioneert en de belofte die je doet. Francien heeft vanuit de archetypen een rijke voorselectie gemaakt, en juist de beperking van keuzes was enorm bevrijdend. Ik herken me zó in het archetype magiër dat kiezen voor wat klopt niet moeilijk meer is.”
In 2017 was ik met mijn nog jonge gezin in het Zwarte Woud. Als de kinderen sliepen, daagde ik mezelf als ondernemer uit om antwoord te vinden op de 'grote vragen'. Ik verlangde naar helderheid. Naar een antwoord op de vraag wat ik de wereld te brengen heb. Te lang liep ik rond met het gevoel dat ik mijn potentie niet benutte en impact miste. Met het gevoel dat het niet klopte, ook al had ik daar die woorden toen nog niet voor. Ik zegde er begin dat jaar een grote opdracht voor op. Ik wilde niet niet langer doen wat niet klopte. Maar wat dan wel?
Tegen een vriendin zei ik in die tijd: "Ik weet zeker dat er iets is dat ik de wereld te brengen heb. Iets dat echt van mij is. Ik heb de hele tijd het gevoel dat het om mee heen zoemt. Maar steeds als ik het probeer te pakken, vliegt het bij me weg. Ik word er gek van!"
Tijdens die avonden bij het haardvuur vond ik de sleutel naar helderheid. Ik ontdekte wat klopt voor mij. En ik maakte het waar: de Native Brand methode werd geboren. Met het zorgvuldig opgebouwde Native Brand programma hielp ik sindsdien honderden andere ondernemers ook ontdekken én waarmaken wat klopt voor hen.
Deze winter neem ik ook jou mee op reis naar de wereld en belevingswereld van je dominante archetype(n). Ik laat je in het Native Brand programma door hun bril naar jezelf kijken. Jij vindt herkenning, en vooral helderheid. Je eigen verhaal, je eigen taal. Moeiteloos raak.
De opbouw van het Native Brand programma
De twaalf stappen (of: weken) van het Native Brand programma vallen onder vijf pijlers:
Identiteit (het karakter van je merk)
Week 1: introductie in je archetype
Week 2: jij bent meer dan een archetype
Week 3: je wereldbeeld
Week 4: the downside
Jouw merk in de wereld (positionering en belofte)
Week 5: vol inspiratie
Week 6: je ideale klant en maatschappelijke trends
Taal die klopt
Week 7: je woorden
Week 8: de kracht van verhalen (storytelling)
Week 9: content geeft inhoud
Je merk in beeld
Week 10: beeld dat klopt
Alignement: Een Merk Dat Klopt
Week 11: zichtbaar zijn op een manier die klopt (marketing)
Week 12: je business decisions