Ken je de metafoor van de ijsberg? Waarin het grootste deel van de berg zich ónder het wateroppervlak bevindt, onzichtbaar voor het oog? Zo is het ook met je business. Wij zien de merken waarmee wij werken als bergen, waarvan de top boven de wolken uitsteekt en de rest is verhuld in dikke mist.
IJsberg of berg, de metafoor is hetzelfde. Hoe mooi en zichtbaar de piek ook is, het grootste deel blijft buiten beeld. Terwijl in de wolken en mist de antwoorden liggen die je nodig hebt om te groeien als ondernemer en als merk. Wie je ook bent en waar je ook staat.
Wat je nodig hebt, is helderheid. Jouw 'moment of clarity'. Inzicht in al het mooie en waardevolle dat zich onder het oppervlak bevindt. Jouw natuurlijke voorkeuren, het geheim van je aantrekkingskracht.
Bij TR-IBU | Native Branding helpen we ondernemers met het creëren van een merk dat klopt. Daarbij maken we gebruik van inzichten en principes uit de psychologie en antropologie. In een merk dat klopt is helderheid. Ondernemers met een merk dat klopt begrijpen waar hun merk over gaat, op alle lagen. Zij en ervaren sindsdien een grenzeloze energie, creativiteit, moeiteloosheid, flow en zingeving.
Tijdens de Native Brand discovery nemen we je mee in de diepere lagen van je merk. We introduceren je in ons multi-layered framework voor een merk dat klopt. Is het tijd, voor helderheid, inzichten en échte antwoorden?