Masterclass: brand storytelling

Leer hoe je een verhaal vertelt dat klopt

Lees meer

Anno 2021 is het eigenlijk niet meer denkbaar. Dat je als merk géén verhalen vertelt. Commercials van grote bedrijven zijn dikwijls pareltjes als het gaat om storytelling. Maar dat geldt ook voor de anekdotes die jij als kleine ondernemer deelt. Verhalen vertellen is fundamenteel. Want goede verhalen raken. Maar hoe doe je dat eigenlijk als merk, een verhaal vertellen dat klopt?

Geloof ons, it's no rocket science. En toch houden verhalen iets magisch en mysterieus. Gelukkig maar. 

Wil jij begrijpen welke verhalen kloppen voor jouw merk? Leren hoe je die opbouwt en zo vertelt dat ze raken? Op de juiste manier. Bij de juiste mensen. De juiste snaar. Dan is deze masterclass je plek. Wij geven uitleg, nemen je mee in achtergronden en theorieën. We delen indrukwekkende voorbeelden én zetten je aan het werk. Diepgaand, inspirerend én hands on. Je hoeft geen voorkennis te hebben van storytelling, noch over een groot schrijverstalent te beschikken. Wat je wél nodig hebt? Een gezonde dosis (zelf)reflectie, empathie voor je allerliefste klanten en ruimte voor verbeeldingskracht. 

We nemen je tijdens deze masterclass mee in de drie fundamentele elementen van een goed verhaal en stellen je de juiste vragen om hiermee aan het werk te gaan. Aan het einde van de masterclass begrijp je hoe verhalen werken, en welk verhaal klopt voor jouw merk. 

En dat alles in twee uur tijd, voor slechts 99 euro.

Dat wil ik

> 15 jaar

ervaring met merken

ontelbare
insights die je helpen met een verhaal dat klopt
>100 
ondernemers met een merk dat klopt

Komende masterclass

14

december
20:00

Masterclass: brand storytelling

spreker: Francien van Eersel

locatie: online, via Zoom

Over Francien van Eersel

Deze masterclass wordt gegeven door Francien van Eersel. Niet alleen is zij founder en owner van TR-IBU | Native Branding, ze is ook antropoloog en merkstrateeg. In die hoedanigheid werkte ze de afgelopen > 15 jaar met honderden ondernemers en organisaties aan een merk dat klopt. Haar kennis van archetypen en de passie waarmee ze jou laat zien wat je aantrekkingskracht is en hoe je raakt, is groot en aanstekelijk. 

Het is tijd

voor het vertellen van een verhaal dat klopt

99 euro, ex BTW

Duizelingwekkend. Zoveel inzichten en kennis, maar tegelijkertijd zó voelen dat (en waarom) het klopt. De verhalen die ik nu vertel zijn zo logisch! Ik begrijp nog steeds niet dat ik dat niet eerder zag.

Sjoerd