Anno 2021 is het eigenlijk niet meer denkbaar. Dat je als merk géén verhalen vertelt. Commercials van grote bedrijven zijn dikwijls pareltjes als het gaat om storytelling. Maar dat geldt ook voor de anekdotes die jij als kleine ondernemer deelt. Verhalen vertellen is fundamenteel. Want goede verhalen raken. Maar hoe doe je dat eigenlijk als merk, een verhaal vertellen dat klopt?
Geloof ons, it's no rocket science. En toch houden verhalen iets magisch en mysterieus. Gelukkig maar.
Wil jij begrijpen welke verhalen kloppen voor jouw merk? Leren hoe je die opbouwt en zo vertelt dat ze raken? Op de juiste manier. Bij de juiste mensen. De juiste snaar. Dan is deze masterclass je plek. Wij geven uitleg, nemen je mee in achtergronden en theorieën. We delen indrukwekkende voorbeelden én zetten je aan het werk. Diepgaand, inspirerend én hands on. Je hoeft geen voorkennis te hebben van storytelling, noch over een groot schrijverstalent te beschikken. Wat je wél nodig hebt? Een gezonde dosis (zelf)reflectie, empathie voor je allerliefste klanten en ruimte voor verbeeldingskracht.
We nemen je tijdens deze masterclass mee in de drie fundamentele elementen van een goed verhaal en stellen je de juiste vragen om hiermee aan het werk te gaan. Aan het einde van de masterclass begrijp je hoe verhalen werken, en welk verhaal klopt voor jouw merk.
En dat alles in twee uur tijd, voor slechts 99 euro.