Het Grote Boek voor Een Merk Dat Klopt
Op 8 maart 2023 verschijnt Het Grote Boek voor Een Merk Dat Klopt. Dit boek is geschreven voor ondernemers en zielgevers van organisaties. Of eigenlijk voor de visionairs, thought leaders en change makers die ze van binnen zijn.
Het boek neemt je mee in alles waar 'een merk dat klopt' voor staat. In de vraag waarom we eigenlijk zo vaak níet doen wat klopt, waarom het zo belangrijk is (voor onszelf, onze klanten en de wereld) dat we dat wél doen en in alles wat ze nodig hebben om te ontdekken wat klopt voor hen. Natuurlijk spelen de archetypen er een belangrijke rol in, maar ook 'de reis van de held': het patroon dat in álle goede verhalen verstopt zit en dat ons laat zien welke rol, waarde en betekenis we hebben in het leven van onze klanten. Je leert erdoor kijken naar jezelf en je merk als door de ogen van een antropoloog.
Het is een - de naam zegt het al - groot koffietafelboek, doorspekt met échte verhalen en beelden, met ontelbare achtergronden, trends, inzichten en voorbeelden, en ook nog eens prachtig vormgegeven. Hét basisboek voor iedereen die wil werken aan Een Merk Dat Klopt. Een boek dat gezien én gelezen mag worden. Of eigenlijk: móet worden.
ISBN: volgt
Aantal pagina's: 416
Prijs inclusief BTW: 69,95 euro